Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

شعر حافظ در مورد خداوند / شعر حافظ در مورد خدا Shaer Blog

الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند.

الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. شعر در پناه خدا پرشین جم
شعر در پناه خدا پرشین جم from persiangem.ir
یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است.

این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ.

اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است.

خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ.

یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. اشعار مولانا درباره عشق Ùˆ زندگی شعرهای زیبای مولوی درباره خداوند
اشعار مولانا درباره عشق و زندگی شعرهای زیبای مولوی درباره خداوند from www.talab.org
مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود.

اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است.

اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند.

یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است.

خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. مجموعه تک بیتی حافظ 26 تک بیت زیبا Ùˆ ناب نیوزین
مجموعه تک بیتی حافظ 26 تک بیت زیبا و ناب نیوزین from setare.com
الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود.

مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند.

در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. 21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

شعر حافظ در مورد خداوند / شعر حافظ در مورد خدا Shaer Blog. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است.

در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است شعر حافظ در مورد خدا. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند.

یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. شعر در پناه خدا پرشین جم

حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است.

در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است. شعر مولانا درباره امید به زندگی پرشین جم

اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند.

این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. گلچین زیباترین شعر در مورد خدا از حافظ سعدی Ùˆ دیگر شاعران ستاره

اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است. مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ.

این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. شعر در مورد خدا مجموعه اشعار عارفانه در مورد خداوند

حال آنکه رند به معنای «حیله‌گر و زیرک و غدار» است که در شعر حافظ کنایه از شخص عارف به معنی و طناز است.

اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. شعر در وصف خداوند

یکی از دلایلی که شعر حافظ را غیر قابل ترجمه میکند نبودن معادل‌های کافی در زبانهای دیگر برای چنین اصطلاحاتی است.

اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. عکس نوشته شعر مولانا عکس پروفایل شعر مولانا ژاویز

خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود. الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است.

اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. شعر مناجات با خدا مجموعه اشعار Ùˆ عکس نوشته های مناجات با خداوند

اما برملا کنندگان راز، در بیت اول اشک است که پرده دری می کند و راز حافظ را برملا می کند و در دو مورد بعد، باد صبا افشاگر است. اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد. خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده شعر به نام خداوند جان و خرد از حکیم فردوسی + معنی به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد به نام آفریننده‌ی جان و عقل که فکر نمی‌تواند از این حد فراتر رود.

اشعار مولانا از دیوان شمس گلچین بهترین و زیباترین شعر های عرفانی مولوی + زندگینامه مجموعه شعرهای عاشقانه کوتاه و زیبای مولانا شعر مولوی در مورد عشق خدا و زندگی اشعار مولانا در فراق شمس تبریزی دانلود فایل صوتی اشعار. شعرهایی زیبا در وصف خدا زمزار تفریح Ùˆ سرگرمی

21.05.2019 · در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است. شعر حافظ در مورد خدا طولانی زیباترین اشعار حافظ در وصف خداوند پارسی زی

اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد.

این واژه توسط عرب‌زبانان مسیحی و یهودی نیز در اشاره به خدا به کار می‌رود؛ ولی در مغرب‌زمین، این واژه به علت استفادهٔ. گلچین زیباترین شعر در مورد خدا از حافظ سعدی Ùˆ دیگر شاعران ستاره

اگرچه در مورد تعریف عشق و ماهیت آن در بین فرهنگ‌های مختلف تشابهاتی وجود دارد و اغلب فرهنگ‌ها عشق را نوعی تعهد، دلسوزی، شفقت و شهوت می‌دانند که در همه انسان‌ها وجود دارد، اما میان این فرهنگ‌ها اختلافاتی هم وجود دارد.

فال روزانه متولدین مرداد شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد گلچین زیباترین شعر در مورد خدا از حافظ سعدی Ùˆ دیگر شاعران ستاره

در سه مورد (بیت اول، پنجم و آخر) این ترس و زنهار در سخن حافظ مشهود است.

مسلمانان الله را تنها خدای عالم می‌دانند. شعرهای زیبا در مورد خدا تبریکده

الله در زبان عربی به معنی خداوند در زبان فارسی است.

Post a Comment for "شعر حافظ در مورد خداوند / شعر حافظ در مورد خدا Shaer Blog"